IV edycja Tygodnia Świadomości Czerniaka zakończona!

Artykuł opublikowany: 2015-06-15 00:00:00

Zakończyliśmy IV edycję Tygodnia Świadomości Czerniaka pod hasłem: „Znamy, ale nie badamy -co Polacy wiedzą o czerniaku?” Celem kampanii było zachęcenie do regularnych badań i przestrzegania podstawowych zasad profilaktyki. Ambasadorami tegorocznej edycji zostali: Olga Barej, Marek Kacprzak, projektant PLICH, Łukasz Grass, Anna Szczypczyńska oraz Jagna Marczułajtis-Walczak.

Zasięg IV Tygodnia Świadomości Czerniaka to 40 808 294.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rozumiem